دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مصوبه ۱۲ میلیاردی درخصوص ساماندهی معتادین شهر شیراز را در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهید و نتیجه آن را ببینید
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 23 December 2021

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری دانشجو: علی کشتکار، دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره اشاره به مصوبه ۱۲ میلیاردی اخیر شورای شهر شیراز در مورد ساماندهی معتادین شهر شیراز گفت: چرخه اعتیاد از زمان جذب معتادین به کمپ‌های دولتی و خصوصی تا طی فرایند ترک، سم زدایی و هویت یابی ناقص است. رها سازی معتادین در جامعه بعد از ترک موقت سه ماهِ گواهیست بر این اقدامات غیر اصولی، پافشاری بر این کار غیر عالمانه پسندیده نیست.

کشتکار ادامه افزود: طی یک دهه اخیر مسئولان مدام بودجه‌های کلانی را برای حل معضلات اجتماعی و ساماندهی معتادین به دستگاه‌های متولی اختصاص داده اند، اما نتیجه‌ای حاصل نشده است هیچ، بلکه سیر صعودی نیز داشته است. این موضوع مصداق بارز تضییع بیت المال است. فراوانی مشکلات اجتماعی امروز شهر شیراز نیز نشأت گرفته از همین تفکر است.

دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس ضمن اشاره به اقدامات تخصصی جهادگران در استان فارس بیان کرد:
امروز با توانایی که بدست آورده‌ایم به ضرس قاطع میتوانیم بگوییم که آماده حل مشکلات اجتماعی شهر شیراز و ساماندهی معتادین هستیم. بودجه اختصاص یافته را در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهید و نتیجه آن را ببینید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار