رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنانه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنانه کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات موجود برای تولید کنندگان پوشاک در کرمانشاه نبود تسهیلات و یا ارائه آن با کارمزد‌های بالا است.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 24 December 2021

مرضیه علی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با شروع فصل زمستان، تولیدات پوشاک که در فصول شهریور، مهر و آبان تولید شده به اتمام رسیده و از آذرماه تهیه پوشاک بهاری در حال اجرا و تامین است.

وی افزود: بازار تولیدات در دوران شیوع بیماری کرونا طی دوسال گذشته بسیار کاهش پیدا کرده و بنا به شرایط متغیربودن وضعیت اقتصادی همچنین باتوجه به اینکه پارچه‌های دریافتی، وارداتی هستند، یراق آلات و ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز افزایش قیمت داشته و از لحاظ فروش اجناس وضعیت نامطلوبی دارند.

محمدزاده بااشاره به اینکه پارچه‌های چادر و مانتو از بازار تهران دریافت می‌شود و دیگر پارچه‌ها به صورت وارداتی هستند، تصریح کرد: مردم به اجناس تولید وارداتی با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها گرایش بیشتری داشتند، اگر چه در حال حاضر به کالا‌های داخلی نیز تمایل یافتند.

وی با اشاره به اینکه مراتب نارضایتی خود را به استانداری، صمت و اتاق اصناف به جهت عدم سفارش دوخت لباس پرسنل دستگاه‌های تحت نظر صمت به کارگاه‌های تولیدی داخلی اعلام کردیم، تشریح کرد: متاسفانه تمامی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی اعم از کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی که تحت نظر سازمان صمت می‌باشند، دوخت لباس پرسنل مورد نیاز خود را به دوزندگان استان‌های دیگر واگذار کرده و کارگاه‌های تولید داخلی از آن بی نصیب هستند.

وی تاکید کرد: اگر تولید پوشاک در استان مورد حمایت قرار گیرد پتانسیل بسیار بالایی در جهت رفع مشکل بیکاری خواهد داشت.

علی محمد زاده در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات صنف پوشاک در کرمانشاه نبود تسهیلات و یا تسهیلات با درصد بالا برای تولید کنندگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار