نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکرات جدید برخلاف دروغ‌ها و جنجال‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌کنند دقیق و کار بلد است و افراد خبره‌ای از وزارت اقتصاد و صمت در تیم مذاکرات ما هستند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 25 December 2021

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه با حضور در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به تبیین مسائل مختلف کشور و فضای مذاکرات پرداخت و به سؤالات تعدادی از نمایندگان طلاب پاسخ گفت.

امیرآبادی در این جلسه اظهار داشت: متأسفانه در دولت قبل، مذاکرات با روند خوبی پیش نرفت و هدفشان رسیدن به توافق به هر قیمتی بود که سبب شد منافع ملت حفظ نشود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تیم مذاکرات جدید برخلاف دروغ‌ها و جنجال‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌کنند، دقیق و کار بلد است و تیم بیشتر اقتصادی بسته‌شده و افراد خبره‌ای از وزارت اقتصاد و صمت در تیم مذاکرات ما هستند.

وی با اشاره به اینکه ما در مذاکرات دنبال توافق هستیم به‌شرطی که حقوق و منافع ملت ایران حفظ شود، تأکید کرد: تا امروز علی‌رغم کارشکنی‌هایی که از طرف آمریکا و اروپا صورت گرفت، فضای مذاکرات به نفع ما است.

امیرآبادی با اشاره سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به قم، گفت: مصوبات خوب و مهمی در این سفر قرار است به تصویب برسد و بسیاری از مسائل کلان قم ازجمله مونوریل، فرودگاه و زمین‌های صد هکتاری قرار است تعیین تکلیف گردد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم ضروری را دانست و خاطرنشان کرد: فضای خوبی بین مجلس و دولت حاکم است که نیاز است هم نمایندگان و هم وزرا نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند که در این زمینه پیشنهادات جامعی را نوشتم که خدمت رئیس‌جمهور ارائه کرده‌ام که در حال بررسی هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار