مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: ۲ شهید مفقودالاثر این استان به تازگی تفحص و شناسایی شدند و به زودی پیکر پاکشان وارد این خطه شهید پرور خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 27 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،امیر سرتیپ محمد نجاتی  اظهار داشت: این دو شهید مفقود الاثر بودند که شهید شدن آنان اعلام شده بود اما پیکرپاکشان به تازگی تفحص شده است و این هفته به استان وارد خواهد شد و مراسم استقبال برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: علی اصغر رمضانی سرباز ارتش اهل اسفراین و شهید پرویز محمدی بسیجی در دوران دفاع مقدس شهید شده بودند اما پیکر پاکشان پس از شهادت شناسایی نشده بود، این دو شهید بزرگوار در محل سکونتشان سنگ قبر دارند. که آثاری از پیکرشان هم اینک پیدا و به استان منتقل می شود.

 

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: به محض ورود پیکر پاک این دو شهید مراسم استقبال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در این استان برگزار خواهیم کرد.

 

نجاتی اظهار داشت: ۷۲ شهید گمنام در ۳۲ نقطه در سطح استان در دانشگاه ها، بوستان ها، پادگان ها و سایر اماکن تدفین شده اند که تاکنون تنها ۲۱ گلزار یادمان ساخته و تکمیل شده است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار