مسئول فرهنگی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای دو نمایش خیابانی به مناسبت دهه امامت و ولایت از امروز در مدارس محله‌های مختلف یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 28 September 2015

به گزارش تابناک یزد،علیرضا ثواچه اظهار داشت: نمایش‌های «مریدان شاه مردان علی» و «اوصاف صاحب ذوالفقار» که به سبک نمایش‌های خیابانی اجرا می‌شود، به مناسبت دهه ولایت و امامت در سطح مدارس شهرستان یزد اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: نمایش «مریدان شاه مردان علی» که اجرای آن از چهارم مهرماه آغاز شده، تا دهم مهرماه هر روز در دو سانس در محله‌ها،‌ مناطق و مدارس مختلف اجرا خواهد شد.

ثواچه خاطرنشان کرد: این نمایش هم‌اکنون در میدان شهید بهشتی یزد در حال اجراست و فردا، ششم مهرماه در سانس 9:30 صبح در فلکه سوم آزادشهر، خیابان موسی بن جعفر (ع)، خیابان فردوسی، جنب مسجد امیرالمومنین (ع) و سانس عصر ساعت 18:30 در مجتمع آریا اجرا خواهد شد.

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین یادآور شد: روز سه‌شنبه، هفتم مهرماه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت 10:45 در هنرستان هنرهای زیبای دختران در خیابان فرخی و سانس عصر در ساعت 18:30 در پارک آزادگان اجرا می‌شود.

ثواچه ادامه داد: در روز چهارشنبه، هشتم مهرماه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت 9:30 در دبیرستان پسرانه شهید حاجی حسنی در چهارراه مسکن و شهرسازی و سانس عصر در ساعت 18:30 در پارک بزرگ شهر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری سانس صبح روز نهم مهرماه در ساعت 9 صبح در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد در چهارراه سلمان فارسی و سانس عصر در ساعت 18:30 در پارک آزادگان یزد خبر داد.

ثواچه خاطرنشان کرد: نمایش «مریدان شاه مردان علی» در روز جمعه، دهم مهرماه نیز تنها در یک سانس در ساعت 18:30 در میدان امیرچخماق و در جوار مزار شهدای گمنام اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای نمایش «اوصاف صاحب ذوالفقار» نیز از چهارم مهرماه آغاز شده و تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت که سانس صبح این نمایش صبح فردا، ششم مهرماه ساعت 10 در فلکه سوم آزادشهر، خیابان موسی بن جعفر (ع)، خیابان کمیل و سانس عصر آن در ساعت 18:30 در مجتمع ستاره برگزار می‌شود.

ثواچه خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه نیز سانس صبح این نمایش در ساعت 9:15 در دبیرستان دخترانه زینبیه در خیابان کاشانی و سانس عصر در ساعت 18:30 در میدان شهید بهشتی برگزار می‌شود و روز چهارشنبه نیز نمایش در دو سانس 11:15 صبح و 18:30 به ترتیب در دبیرستان پسرانه امام سجاد (ع) در صفائیه و پارک کوهستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش «اوصاف صاحب ذوالفقار» در روز پنج‌شنبه، نهم مهرماه نیز تنها یک سانس در ساعت 18:30 در پارک بزرگ شهر اجرا می‌شود.

ثواچه اظهار امیدواری کرد: با اجرای این نمایش‌های خیابانی که بر منش، سیره و سبک زندگی و سجایای امیرالمومنین حضرت علی (ع) تکیه دارد، بتوانیم مروج فرهنگ پهلوانی و سیره و سبک زندگی امام اول شیعیان جهان باشیم.

وی یادآور شد: این برنامه، یک عنوان از 23 عنوان برنامه تدارک دیده شده برای ایام امامت و ولایت در ستاد مبشر غدیر است که مخاطبان بسیاری از گروه‌های سنی مختلف را زیر پوشش می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار