فرماندار همدان،
فرماندار همدان از اجرای مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 02 January 2022
فرماندار همدان از اجرای مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان پیش بینی شده است که گویای ادای دین همه مجموعه‌ها به این شهید والامقام و قابل قدردانی است.

فرماندار همدان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند "شهید سلیمانی یک مکتب بود" افزود: ابعاد شخصیتی این شهید هر روز بیشتر از قبل مشخص می‌شود و ایشان صرفا یک شخصیت نیست بلکه یک راه، روش و منش است.

وی با اشاره به گستردگی اقدامات شهید سلیمانی تصریح کرد: بسیاری از اقدامات ایشان به تازگی بیان می‌شود و یک ویژگی بارز داشت که هیچ مرزبندی بین اقشار مختلف مردم ایجاد نمی‌کرد.

محمدی با اشاره به اهمیت فضاسازی شهری در مناسبت‌ها تاکید کرد: در این راستا ضمن پرهیز از عملکرد جزیره‌ای باید با هم افزایی در فضا سازی شهرداری محوریت کار را برعهده داشته باشد و بقیه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی هماهنگ باشند.

فرماندار همدان با بیان اینکه از ظرفیت نماز جمعه برای ارایه خدمت به جامعه هدف استفاده شود افزود: فضا‌های جنبی مراسم نماز جمعه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و سایر خدمات مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه‌های کرونا ویروس حتی المقدور در موکب‌ها و سایر مراسم پذیرایی انجام نشود یا در صورت لزوم با رعایت کامل موارد بهداشتی بصورت بسته بندی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار