رئیس هیأت تیراندازی استان قم از آمادگی ورزشکاران این هیأت برای درخشش در مسابقات خبرداد و گفت: با توجه به شرایط موجود برای تکرار و حفظ جایگاه در مسابقات لیگ برتر تیراندازی به حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی نیاز داریم.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 08 January 2022

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: با توجه برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون، مسابقات لیگ برتر بانوان کشور از اوایل بهمن ماه آغاز می‌شود و قم در این دوره از مسابقات در بخش تفنگ و تپانچه بادی تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم تیراندازی با تپانچه قم در سال گذشته مقام اول و عنوان قهرمانی مسابقات و تیم تفنگ نیز مقام سوم پیکارهای سال ۱۳۹۹ را برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی استان کسب کردند که امسال با هدف تکرار و حفظ این جایگاه کار بسیار سخت و دشواری را خواهیم داشت.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور که همه در جریان هستیم، هزینه اعزام تیم‌ها ۲ تا ۳ برابر شده و حتی برخی از تجهیزات تیراندازی مانند ساچمه r10 به سختی پیدا می‌شود و با توجه به هزینه بسیار بالا حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان قم را می‌طلبد.

وی با اشاره به کمبود حامی مالی در ورزش قم به ویژه رشته المپیکی تیراندازی، خاطرنشان کرد: در چند وقت گذشته تمامی سعی و تلاش خود را کردیم تا بتوانیم اسپانسر و حامی مالی برای این تیم پیدا کنیم و با افراد و بخش‌های مختلفی هم صحبت کردیم که متأسفانه به نتیجه خاصی نرسیدیم.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: با توجه به ورزشکاران خوبی که در رشته تیراندازی قم داریم و خیلی از تیم‌های مطرح حال حاضر ایران خواهان آنها هستند باید مسوولان ورزش و استان قم توجه ویژه‌ای به این رشته موفق و مدال‌آور داشتند باشند تا بتوانیم این افراد را در استان خودمان حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: همین طور هم که می‌دانیم در بخش بانوان در مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور شاید ۳ تا ۴ تیم به نمایندگی از استان قم حضور داشته باشند که دو تیم آن متلق به تیراندازی است بنابراین با توجه به چنین ظرفیتی باید توجه ویژه‌ای به این  رشته داشته باشیم.

رئیس هیات تیراندازی استان قم افزود: از همه مسوولان استان قم تقاضا دارم با توجه به اینکه رشته تیراندازی یک رشته سفارش شده در اسلام هست و این تیم نیز به نمایندگی از استان قم در مسابقات حضور دارد توجه بهتر و بیشتری داشته باشند و حمایت‌های بهتری از تیراندازی انجام بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این هیأت اعلام می‌کند هر فرد یا بخشی که تمایل به تیم‌داری در مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور را دارد آمادگی این را داریم با همکاری و مدیریت آن فرد یا بخش خصوصی در این دوره از رقابت‌ها با نام آن مجموعه و بخش حضور داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار