با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند آموزشگاه خیر ساز مرحوم میثم قیاسی به عنوان هیجدهمین مدرسه خیری در نهاوند بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 28 September 2015
 با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند آموزشگاه خیر ساز مرحوم میثم قیاسی به عنوان هیجدهمین مدرسه خیری در نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا؛ در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور برای پیشبرد اهداف خود نیاز به همکاری و مساعدت همه مردم و سازمانهای دولتی دارد .

وی مشارکت مردم در اداره امور را بزرگترین سرمایه کشور دانست و افزود: مشارکت مردم در امور مختلف کشور که ناشی از اعتماد و پایبندی آنان به نظام اسلامی است بزرگترین سرمایه ما برای اداره کشور است که در برهه های مختلف از انقلاب همواره اثر گذار بوده است .

فولادوند اضافه کرد: خوشبختانه امروز مشارکت مردم در آموزش و پرورش به امری نهادینه و به یک باور عمومی تبدیل شده و به این دلیل نیز می بینیم که خیران در امر مدرسه سازی پا به پای دولت حرکت نموده اند .

وی گفت: از ابتدای فعالیت خیران در آموزش و پرورش تا کنون بیش از یک صد هزار کلاس یعنی 20 درصد مجموع کلاسها توسط خیران ساخته شده و یا در احداث آن مشارکت داشته اند .

وی افزود: خوشبختانه در سطح استان مشارکت خیرین طی سالهای اخیر رو به رشد بوده و ما نیز فعالیت خود را جهت استفاده از این پتانسیل عظیم متمرکز می کنیم .

وی در پایان افزود: توسعه فضاهای آموزشی با اعتبارات محدود دولتی امکان پذیر نیست و خیرین با این کار ماندگار خود در ارتقاء کیفی آموزشی تعیلم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور نقش موثری ایفا می کنند.

قابل ذکر است که مدرسه شش کلاسه مرحوم میثیم قیاسی در روستای کرک علیا از توابع بخش گیان نهاوند احداث شده است .

تا کنون 18 آموزشگاه خیر ساز در نهاوند احداث شده و خیرین مشارکت زیادی در کمک به امر مدرسه سازی داشته اند .

شهرستان نهاوند با دار ا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار