مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن ولایت علوی ‌در ۱۶۸ بقعه متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 28 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیق‌تر، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آموزه‌ آن است.
وی، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را از ویژه برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کشور در بقاع متبرکه دانست و افزود: تعمیق اعتقادات و ارتقای جایگاه معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت، ترویج فرهنگ ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای هرچه بهتر برگزار‌شدن برنامه‌های مذهبی از اهداف برگزاری این جشن‌هاست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 168‌بقعه و امامزاده استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها با عطر افشانی، آذین‌بندی و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: قوام و دوام دین ما به امامت و ولایت است.
علیزاده با بیان اینکه امامت همچون نماز برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: هر مکلفی که نماز می‌خواند وظیفه دارد امام خود را بشناسد و در مسیر رهنمودهای ایشان گام بردارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر‌اینکه امامت جنبه تاریخی ندارد و جنبه عملی دارد، گفت: برگزاری جشن دهه مبارک غدیر بسیار مهم است و ما آنچه را که در توان داریم باید به‌کار بگیریم تا این مراسم باشکوه برگزار شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار