گاهی آدم می ماند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را !؟
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 28 September 2015

درحالی که مسئله بلیط های چارتر گریبان مردم را محکم چسبیده و در بازار سیاه با قیمت های گذافی فروخته می شود آژانس های هواپیمایی از این اوضاع گله مند بوده و بزرگترین متضرر این موضوع را دفاتر هواپیمایی می دانند.


در این راستا استاندار خوزستان نیز مانند همیشه در تلاش برای رفع اینچنین مشکلات جلسه ایی با مسئولین زیربط تشکیل داده است.

وی در ۳۱ مرداد گذشته به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از تخلف در فروش بلیت هواپیمایی(چارتر) گفت: دفاتر هواپیمایی که در خوزستان اقدام به فروش بلیت چارتری کرده و تخلف می کنند نیز تعطیل می شوند.

بعد از سپری شدن تقریباً یک ماه و اندی از این جلسه و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر عدم اجرای دستور استاندار و سوال از مسئولین مربوطه به جوابهای متناقض و عجیب رسیده ایم، که امیدواریم هرچه سریعتر دلالان و کاسبان فروش بلیط چارتر شناسایی و این معضل ریشه کن گردد.

پس از دستور استاندار
پس از دستور دکتر مقتدایی، درویش مشاور رسانه ای استاندار، گفت: مسئول جوابدهی به سوالات مربوط به بلیط چارتر و پلمپ دفاتر هواپیمایی  آقای معاون عمرانی استاندار دکتر سیاحی می باشند.

درویش ضمن اعلام لغو بلیط های چارتری از بستن و پلمپ چند آژانس هواپیمایی خبرداد.

در همین رابطه دکتر سیاحی معاون عمرانی استاندار به خبر نگار ما گفت: بلیط چارتر به دو یا سه برابر قیمت فروخته و به مردم ظلم می شود و آقای استاندار خیلی از دفاتر هواپیمایی را پلمپ کرده است.

پس از اعلام درویش و معاون عمرانی استاندار و کنجکاوی خبرنگار ما، خوانساری رئیس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی ضمن اعلام برقراری بلیط های چارتری، پلمپ یا بسته شدن آژانس های هواپیمایی را تکذب نمود.

وی گفت: هیچ آژانسی پلمپ یا بسته نشده است و من این اظهار نظر را تکذیب میکنم.

خوانساری اضافه کرد: بنده رئیس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی هستم و اجازه ای مبنی بر پلمپ نداده ام و هیچ دفتر یا آژانس هواپیمایی بسته و پلمپ نشده است درنتیجه برای مردم ایجاد شک و شبهه نکنید.

رئیس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی خوزستان در پایان اعلام کرد: دفاتر هواپیمایی زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری هستند و اصلا در آیین نامه هواپیمایی کشوری چیزی تحت عنوان پلمپ و یا بستن وجود ندارد.

در پایان تنها می توان گفت:

گاهی آدم می ماند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را !


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
استنانداري چرا سكوت كرده آيا واقعا توان رفع اين مشكل را ندارد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
لطفا پيگيري كنيد.
ba-charter.ir
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار