امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای شهرستان همدان برگزار شد و از زحمات حسین آذرتکین قدردانی و کمال حسنی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ 30 January 2022
امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای شهرستان همدان برگزار شد  و از زحمات حسین آذرتکین قدردانی و کمال حسنی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان، امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر امور آبفای شهرستان همدان با حضور مجتبی حسین آبادی؛ قائم مقام مدیرعامل شرکت، محمد حسن دهبانی؛ بخشدار بخش مرکزی همدان، معاون برنامه‌ریزی و مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان و دیگر همکاران آبفای شهرستان همدان برگزار شد.

در این جلسه  و طی حکمی از سوی مهندس فرهاد بختیاری فر مدیر عامل آبفای استان همدان، مهندس کمال حسنی به عنوان مدیر جدید امور آبفای شهرستان همدان معارفه گردید و از زحمات چندین ساله مهندس حسین آذر تکین؛ مدیر سابق امور آبفای شهرستان همدان تقدیر شد.

مدیر سابق امور آبفای شهرستان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه در طول ۱۱ سال خدمت اقدام بسیار ارزنده و مهمی در سطح شهر و شهرستان همدان انجام شد اظهارکرد: عبور از چند سال تنش آبی و خشکسالی در شهر همدان اتفاق مهمی بوده است.

آذرتکین با بیان اینکه چندین جابجایی خطوط اصلی آب شهر همدان به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های شهری با کمترین هزینه و با تکیه بر توان نیرو‌های امور از اقدامات مهم و قابل توجه است گفت: خدمات شبانه‌روزی و بی‌وقفه در بخش‌های حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب و امور مشترکین که موجب خدمت‌رسانی به مردم شهر و جلب رضایت همشهریان بود را می‌توان از دستاورد‌های چندساله برشمرد.

وی از همکاری نیرو‌های آبفای شهرستان همدان قدردانی کرد و یادآور شد: اتفاقات مهم در امور آبفا میسر نمی‌شد مگر با همکاری تمام پرسنل که قدردان آن‌ها هستیم.

بخشدار بخش مرکزی همدان نیز ضمن قدردانی از زحمات آقای آذر تکین بیان کرد: ایشان در دوره مسئولیت خود تعامل بسیار خوبی با فرمانداری، بخشداری‌ها، شهرداری مناطق و سایر دستگاه‌ها داشتند که انتظار می‌رود آقای حسنی نیز این رویه را ادامه دهند.

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان نیز با بیان اینکه کار در شرکت آب و فاضلاب به دلیل ماهیت خدمات‌رسانی و ارتباط مستقیمی که با حیات و سلامت مردم دارد، همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است اظهار کرد: مدیریت و کار در آبفای شهرستان همدان به دلیل مرکزیت استان و تعداد بالای جمعیت شهر و مشترکین در همه بخش‌ها حساسیت مضاعفی دارد.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیارارزنده‌ای در زمان مدیریت آقای آذر تکین با توجه به توانمندی و تعامل بسیار خوب ایشان با همکارن خود انجام شد که همگی منشا خیر و برکت برای مردم شهرستان همدان بوده است.

وی بیان کرد: درموضوع ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامات بسیار مهم و بزرگی انجام شد که خوشبختانه در آبفای شهرستان همدان هم این مهم به خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد تا مشترکین روستایی نیز بتوانند از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌مند شوند و نیز اثرات آن در دو سال گذشته کاملا مشهود بوده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان با بیان اینکه در خصوص بحران آب تابستان سال جاری، شهر همدان جزو نخستین شهر‌های دارای تنش بود که با مدیریت آقای آذر تکین و همکاران ایشان با کمترین مشکل و بدون قطعی آب و با برنامه‌ریزی از این بحران عبور کردیم گفت: با توجه به حجم آب ذخیره شده و کمبود بارش‌ها، سال آینده بسیار سختی در حوزه کمبود آب پیش‌بینی می‌شود و نیاز به مدیریت دارد.

مدیر جدید امور آبفای شهرستان همدان نیز در پایان مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مدیر عامل و معاونین شکرت آبفا برای انتخاب وی در این مسئولیت اظهار کرد: امیدوارم با همکاری همه پرسنل و معاونین شرکت پاسخ مناسبی به این اعتماد‌ها بدهیم.

حسنی با اشاره به اینکه شهرستان همدان سال آینده سال سختی در پیش خواهد داشت و نیاز به برنامه‌ریزی مناسبت است تا از این تنش هم عبور کنیم، خواستار توجه به این مسئله از سوی همکاران خود شد.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار