با برگزاری هفته پایانی لیگ تیراندازی استان قم در تفنگ بادی تیم سوفار و در تپانچه بادی تیم صنایع سنگ جهان‌نما به قهرمانی رسیدند.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 31 January 2022

به گزارش تابناک قم، در رشته تفنگ بادی تیم سوفار و پیشرو با تیم های شهید زرین و آتیه داران به رقابت پرداختند و حریفان خود را شکست دادند و در بخش تپانچه بادی نیز تیم‌های صنایع سنگ جهان نما و ستارگان با تیم‌های اوج و آذرخش به رقابت پرداختند و موفق به شکست حریفان خود شدند، در هفته پایانی تیم شهید لطفی در بخش تفنگ نیز استراحت داشت.

همچنین بعد از برگزاری سه هفته مسابقه در مدت زمان سه ماه در بخش تپانچه بادی تیم صنایع سنگ جهان نما مقام اول، تیم ستارگان مقام دوم و تیم اوج مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب نمودند.

در بخش تفنگ بادی بعد از برگزاری پنج هفته و در مدت زمان سه ماه تیم سوفار مقام اول، تیم پیشرو مقام دوم و تیم شهید مهدی لطفی نیاسر نیز مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.

 در رده بندی نهایی هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی، هادی غرباقی از تیم شهید مهدی لطفی نیاسر مقام اول، علیرضا دانشور از تیم آتیه داران مقام دوم و حامد غرباقی از تیم پیشرو مقام سوم را کسب کردند..

 همچنین در رده بندی نهایی هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان قم در بخش انفرادی تپانچه بادی نیز، محمودجعفرغفار از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام اول، خدیجه هاشمی از تیم ستارگان مقام دوم و مهدی نیسی پور از تیم اوج مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار