نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ملت پر افتخار و بصیر ایران اسلامی هرگز زیربار ذلت مستکبران نمی‌رود.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 01 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله "قربانعلی دری نجف آبادی " روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، در بیت تاریخی امام راحل افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، آمریکای جنایتکار بعد از فشارهای اقتصادی چندین ساله و جنایت‌هایی که انجام داد، جز رسوایی برایش دستاوردی نداشت.
وی یادآورشد: معامله با خدا، وفاداری به اسلام و حفظ آرمان‌های نظام و خون مقدس شهدا پیام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) برای تمام مردم اسوه حسنه و فجر انقلاب امید مستضعفان بر مستکبران بود.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: امروز خدمتگزاران و سرداران شهید در اردوگاه امام خمینی(ره) مجاهدت می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: منافقین کوردل کور خوانده اند که می توانند به این انقلاب ضربه بزنند، آنها آرزوهای خود را به گورستان تاریخ خواهند برد و کسانی که در کنار منافقین هستند بدانند که ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی رود و همه تا آخرین نفس پشت سر مقام معظم رهبری با قدرت ایستاده اند.
وی با تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی افزود: ایشان از مراجع عالیقدر و تربیت یافتگان مکتب امام خمینی(ره) است.
استاندار مرکزی نیز در این آیین در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم مسیر بالندگی و بلوغ خود را طی کرده است.
"فرزاد مخلص الائمه " افزود: امروز سالروز تاسیس حکومت اسلامی است و این انقلاب راه خود را در آینده نیز با حضور باشکوه مردم طی می کند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: چهل و سومین سالروز تشکیل حکومت اسلامی نشان می دهد که حرکت های موسوم به حرکت های جبری در تاریخ انقلاب ها با حضور مردم و جانفشانی مردم در انقلاب ایران طی نشده و ما مجبور و محکوم به جبر تاریخ نیستیم و این انقلاب بیش از گذشته مسیر بالندگی و بلوغ خود را با حضور گسترده مردم کماکان طی می کند.
بهرام حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش ارزشمند نوجوانان و جوانان در پیروزی نظام جمهوری اسلامی افزود: انقلاب باید به نسل جوان و دانش آموزان اعتماد کند و نوجوانان نیز باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهند و با درس خواندن و افزایش علم و هوشیاری در جهت ارتقای علمی کشور و عزت و اقتدار انقلاب تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با هوشیاری و درایت ملت ایران اجرایی شده و دشمنان از این دستاوردهای انقلاب در هراس هستند، تصریح کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هنوزهم مردم ما با همان روحیه روزهای اول انقلاب پشت سر نظام ایستاده اند.
در پایان مسئولین با گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

 

خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در جنوب استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار