معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در حوزه های قضایی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 02 February 2022
به گزارش کهگیلویه و بویراحمد سید عیسی حسنی با اعلام این خبر گفت : به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دادگستری کل استان برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای همکاران و مردم تدارک دیده است.
معاون فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : گلباران گلزار شهدا ، آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و پخش آهنگ های انقلاب اسلامی در اولین روز از دهه مبارکه فجر در سراسر استان انجام شده است.
حسنی افزود : به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری کل و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، به همراه سایر مسئولان قضایی در استان، در برنامه میز خدمت جهادی در مسجد مادوان به درخواست های مردم پاسخ خواهند داد.
 سید عیسی حسنی گفت: همچنین به مناسبت ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی مسابقات ورزشی فوتسال بین کارکنان دادگستری مرکز استان هم در این ایام برگزار و برندگان تشویق خواهد شد.
 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی مسئولین قضایی استان از زندان های استان بازدید و به زندانیان مرخصی اعطا خواهند نمود.
 وی افزود: سرکشی از خانواده‌های نیازمند زندانیان و اعضای اهدای بسته های معیشتی از دیگر برنامه‌های دادگستری استان در در این در دهه فجر انقلاب اسلامی است. حسنی گفت: به منظور تنویر افکار عمومی و آشنایی مردم استان با موضوعات مهم قضایی و حقوقی، قضات دادگستری استان در برنامه زنده مشاور شما که از صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد چون سایر ایام سال حضور خواهند یافت و بصورت زنده به سئوالات شنوندگان پاسخ خواهند داد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استنان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی دیگر از برنامه هایی که در سایر ایام انجام می‌شود و در دهه فجر انقلاب اسلامی با قوت بیشتری انجام خواهد شد، ملاقات مردمی رئیس کل و معاونین و سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارکنان دادگستری استان است.
 سید عیسی حسنی در پایان با اظهار اینکه در این دهه مسابقات کتابخوانی، نماز و احکام و اذان ویژه فرزندان پرسنل از طریق اتوماسیون و فضای مجازی در اختیار کارکنان قرار می گیرد، افزود: در این ایام الله از همکاران ساعی و فعالین نماز در دادگستری استان تقدیر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار