مدیر کل آموزش و پرورش : در مدارس روستایی مشکل آلودگی وجود ندارد و برای مدارس شهری که تراکم بالا است هم انتظار داریم تصمیم معقولانه‌ای گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 05 February 2022

توضیحات مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص تقاضای تعطیلی مدارس + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در ستاد استانی کرونا گفت: انتظار داریم به صورت کلی اعلام تعطیلی مدارس در دستور کار نباشد، چون علاوه بر اهمیت سلامت دانش آموزان، وضعیت تحصیلی هم برای ما مهم است وباید مورد توجه باشد.
وی افزود : در مدارس روستایی مشکل آلودگی وجود ندارد و برای مدارس شهری که تراکم بالا است هم انتظار داریم تصمیم معقولانه‌ای گرفته شود.
عزت خواه ادامه داد : تا کنون بنابر تصمیم گیری موردی بر اساس تشخیص شورای مدرسه بوده و چنانچه مدرسه‌ ای مشکل نداشته باشد نیاز به تعطیلی آن نبوده است چرا که تعطیلی کلاس های حضوری درس به آموزش لطمه خواهد زد.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : از بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ کلاس درس ما ۳ هزار و ۳۷۰ کلاس در روستا‌ها هستند که با تراکم زیر ۱۵ نفر اداره می‌شوند و تعطیلی این کلاس‌ها به صلاح نیست مگر اینکه قرار بر تصمیم ستاد کرونا باشد.
عزت خواه در پایان با اشاره به درخواست یکی از بخشداران برای تعطیلی مدارس بخش توضیح داد : این درخواست در حالی مطرح می‌شود که اکثر کلاس مدارس زیر ۱۵ نفر و کلاس‌ها هم در حد ۲ تا ۳ نفر هستند و به نظر نمی‌رسد نیازی به تعطیلی این مدارس باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار