معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ولادت فرخنده حضرت امام هادی(ع) امروز و فردا در ۳ نوبت و در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 29 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ولادت فرخنده دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام هادی(ع) امروز و فردا در 3 نوبت و در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه شب میلاد امام هادی(ع) از ساعت 18 تا 20 دوشنبه ششم مهر ماه برگزار می‌شود و در این برنامه حجت‌الاسلام سیدحمید میرباقری پیرامون زیارت جامعه کبیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: ویژه برنامه روز میلاد امام هادی(ع) هم از ساعت 10 تا 12 روز سه‌شنبه هفتم مهرماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی به بیان سیره و زندگانی امام هادی(ع) خواهد پرداخت.

حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه شام میلاد امام هادی(ع) نیز از ساعت 18 تا 20 روز سه‌‍شنبه هفتم مهر ماه برگزار می‌شود و در این برنامه حجت‌الاسلام مسعود عالی ویژگی‌های اخلاقی، تربیتی و شخصیتی امام هادی(ع) سخنرانی می‌کند.

وی تأکید کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمنت و طهارت(ع) ماهرخسار، واعظی، قانع، آتشبار، الهی، کهربایی، عارف، بحرینی و نیکبخت مولودی‌خوانی خواهند داشت، همچنین در برنامه‌های شب میلاد و شام میلاد امام هادی(ع) اجرای سرود و تواشیح گروه‌های همخوانی سیرت النبی، فدک الزهرا، ثامن الحجج و بینات را خواهیم داشت، ضمن اینکه در روز میلاد آن امام همام هم محفل شعرخوانی شعرای آئینی وفایی، موید، غلامپور و یعقوبی اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این محافل نورانی ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، می‌توانند از برنامه‌های تدارک دیده شده بهره‌مند شوند و امیدواریم با بهره‌گیری از برنامه‌ها سبک زندگی امام هادی(ع) را برای خود برگزینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار