رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط تاکسیرانان سبب تعلیق پروانه فعالیت رانندگان می شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 11 February 2022

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برابر دستورالعمل وزارت کشور و ستاد کرونا و همچنین ابلاغیه اتحادیه تاکسیرانی کشور اگر برای سازمان تاکسیرانی محرز شود بعد از تذکراتی که از طرف بازرسان به رانندگان اعلام می شود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم دارد، پس از تذکر، جریمه در مرحله بعدی در کمیته انضباطی مطرح می شود.

وی افزود: پس از طرح در کمیته انضباطی، ممکن است لغو پروانه شوند، در حال حاضر در حد تذکر  به رانندگان اعلام می شود، اما پیش از اینکه وضعیت کرمانشاه عادی شود رعایت پروتکل ها با حذبت مد نظر قرار می گرفت.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ادامه داد‌: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین هماهنگی صورت‌گرفته با وزارت کشور،کلیه بهره برداران تاکسی می بایست با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به دریافت تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای QR کد خود اقدام کنند.با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اکثر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی واکسینه شدند و دو دوز واکسن را رعایت کردند.

شهبازی تاکید کرد: به این ترتیب رانندگان توسط بازرسان رصد می شوند و نظارت بر پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هم توسط سرنشین و خصوصا توسط رانندگان مورد توجه قرار می گیرد.

وی گفت: اگر برای بازرسان محرز شود راننده به تذکرات لازم توجه نکرده حتما ضمن اینکه بار اول تذکر داده می شود در مراحل بعدی حتی احتمال اینکه ماشین به پارکینگ دلالت داده شود، وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار