رئیس اتحادیه کافه قنادان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه کافه قنادان کرمانشاه گفت: عرضه انواع شیرینی در واحدهای صنفی فعال بر اساس نرخ نامه مصوب است.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 13 February 2022

محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نظارت بر تولیدات واحدهای صنفی از سوی معاونت غذا و دارو، بهداشت، اتحادیه و اصناف انجام می شود اگر چه هر یک از فعالان صنفی خود یک کارشناس محسوب می شوند.

وی با اشاره به نرخ نامه مصوب به منظور عرضه انواع شیرینی، افزود: تمامی قنادی ها موظف به ارائه محصولات خود بر اساس همین نرخ نامه هستند اگر چه برخی شیرینی ها کیفیت پایین تر و قیمت کمتری دارند.

رئیس اتحادیه کافه قنادان کرمانشاه قیمت عرضه هر کیلوگرم کیک (تولد) ساده را در بازار 90 هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر کیلو شیرینی خامه ای 70 هزار تومان و هر کیلو شیرینی دانمارکی 49 هزار تومان عرضه می شود.

وی در خصوص بیمه کارکنان این صنف، تصریح کرد: متاسفانه با هزینه های بیمه گزاف مواجه هستیم و از طرف دولت هیچ کمک یا امتیازی برای بیمه کارکنان تعلق نمی گیرد بنابراین ممکن است در یک واحد فعال از تعداد ١٠ کارگر تنها ۵ کارگر بیمه شوند.

به گفته ناصری در حال حاضر 280 واحد صنفی در شهر کرمانشاه فعال هستند که شامل عرضه آبمیوه و بستنی، نقل و نبات، کیک پزی ها، قنادی و کارگاه داران می باشد در شهر کرمانشاه حدود 30 کیک پزی مجوز دار و 145 کارگاه قنادی فعال هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار