مدیر کل دامپزشکی استان یزد از راه اندازی نخستین آزمایشگاه همکار این اداره کل در راستای افزایش سرعت ارائه خدمت به شهروندان و حمایت از بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 13 February 2022

«علی فاتحی‌نیا» ضمن اعلام این خبر گفت: ایجاد آزمایشگاه‌های همکار نقش اساسی در سهولت‌بخشی و افزایش سرعت ارائه خدمت به متقاضیان دارد.

وی با بیان آن که این مهم تأثیر بسزایی در کنترل کیفیت موادغذایی دارد، گفت: آزمون‌های کیفی میکروبی در محصولات خام دامی جزو خدمات مورد ارائه این آزمایشگاه است.

فاتحی‌نیا افزود: مهمترین هدف از ایجاد این بستر مناسب، خدمات‌رسانی با دقت و صحت بالا و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداران، مردم و اهالی استان است که این امکان به واسطه حضور کارشناسان متخصص و وجود دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی در این مکان فراهم شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه گفت: ارائه خدمات بهداشتی به جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وجود و فعالیت بخش خصوصی دامپزشکی می تواند نقش مهم در حوزه فعالیت های کاری دامپزشکی و پیشگیری و کاهش بیماری ها داشته باشد و همچنین زمینه اشتغال زایی را فراهم کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی یزد، این مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مجموعه، گفت: نقش تأثیرگذار این مرکز در تشخیص سریع بیماری‌ها و صرفه جویی در زمان، می‌تواند اثر مثبت در پیشگیری از شیوع و اشاعه انواع بیماری‌ها و حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار