نماینده ولی فقیه در استان یزد: غربی‌ها سال‌های سال کشور ما را تاراج کردند و شاه کشور نیز نوکر آن‌ها بود، اما اکنون آزاد هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 15 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با خانواده سادات شهدای بازاریان با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) گفت: سیره امیرالمومنان و روحیات ایشان در همه زمینه‌ها سرآمد است و بسیاری از فضائل آن حضرت را انبیای الهی نیز ندارند که از آن جمله می‌توان به ولادت ایشان در خانه کعبه اشاره کرد.


وی افزود: حضرت علی (ع) در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا نیز به شهادت رسید و این بزرگترین فضیلت آن حضرت است. باید شاکر خداوند متعال باشیم که ما را جزو دوستان و شیعیان حضرت علی (ع) قرار داده است.


ناصری ادامه داد: انقلاب ما تحت تعالیم الهی و تعالیم اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و بر پایه همین تعالیم، ریشه طاغوت بریده و ظلم هایشان ریشه کن شد.


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه موزه‌های انگلیس و فرانسه مملو از اموال ایران است، تصریح کرد: این‌ها سال‌های سال کشور ما را تاراج کردند و شاه کشور نیز نوکر آن‌ها بود، اما اکنون آزادیم و گرچه آزار و تحریم دارند ولی این تحریم‌ها عامل رشد است.


وی اظهار داشت: اگر در این مسیر، امید به عنایات حق و توکل قوی داشته باشیم، در چند سال آینده از هر نظر جزو رتبه‌های اول دنیا خواهیم شد و جهان اسلام به انقلاب اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز بسیاری از کشور‌های اسلامی، خود را مدیون ایران می‌دانند و به رغم همه تبلیغات سوئی که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد، پیشرفت و ایستادگی خود را مرهون انقلاب و افراد آزاده‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.


ناصری تأکید کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم و تلاش کنیم انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) معتقد بود که انقلاب ما مقدمه انقلاب امام زمان(عج) است، افزود: باید در مسیر پاسداری از این انقلاب مقاومت کنیم و بدانیم که عنایت خدا متوجه این انقلاب است و این انقلاب به پیروزی نهایی خواهد رسید، اما باید توکل و استقامت داشته باشیم.

برچسب ها: انقلاب ، امام جمعه ، تحریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار