رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان: طرح‌های تحولی استان یزد در مرکز راهبری پیشرفت و عدالت مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 17 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقانی زاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گفت: طرح‌های تحولی در مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت و ذیل سند آمایش مورد بررسی قرار گرفته که اقدامی ارزشمند به شمار می‌آید.


وی افزود: این اقدام مهم با مشارکت مدیران استان، نخبگان و بخش خصوصی انجام شده که عمده آن‌ها طرح‌های مربوط به حوزه‌های گردشگری، انرژی خورشیدی، اقتصاد دانش بنیان، کشاورزی و آب است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به بررسی ظرفیت‌های لایحه ۱۴۰۱ در استان تصریح کرد: لایحه ۱۴۰۱ هم اکنون از کمیسیون تلفیق خارج شده و قرار است هفته آینده به صحن علنی مجلس برود.


دهقانی زاده اظهار داشت: در همین راستا ظرفیت‌های مهم و اصلی لایحه ۱۴۰۱ را استخراج و موضوع‌های اساسی استان که می‌تواند از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده کند را احصا کرده ایم.


وی ادامه داد: این ظرفیت‌ها در یک تقسیم بندی به نمایندگان مجلس در استان ارائه خواهد شد تا با حمایت آنان شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت این لایحه باشیم.


همچنین در این نشست بر پیگیری مستمر دستگاه‌های اجرایی در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانون بودجه تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار