کد خبر: ۱۰۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 22 February 2022

تابناک خوزستان ؛ معصومه پرویزی بابادی

میثم اسکندری، سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر دو هفته از ماموریت این جانب در سازمان می گذرد، با این حال با توجه به شناختی که از سازمان در اختیار دارم و با کمک سایر همکاران، اقدامات مناسبی در این مدت صورت پذیرفته است.

وی بیان داشت: تقویت روشنایی آیلند وسط آرامستان بهشت آباد، کاشت 50 اصله نخل یک ساله و دو ساله، خرید و جانمایی، نصب و راه اندازی تصفیه آب خروجی آرامستان بهشت آباد، بهسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی موجود، آغاز ساخت سرویس های بهداشتی یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی و رفع اشکالات موجود در غسالخانه ها بخش کوچکی از اقداما تصورت گرفته می باشند.

اسکندری افزود: به علت کمبود جا در آرامستان بهشت آباد، سازمان بایستی از ظرفیت آرامستان باغ فردوس استفاده نماید.

سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری اهواز بیان نواقص موجود جهت خاکسپاری درگذشتگان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت استانداری و به ویژه معاونت عمرانی استانداری می توانیم هرچه سریع تر نواقص موجود را رفع نماییم.

این مقام مسئول تصریح کرد: جاده منتهی به آرامستان باغ فردوس و تامین روشنایی آن نیازمند رسیدگی جدی و فوری می باشد. هم چنین تامین آب شرب، توسعه فضای سبز و خرید دستگاه های مکانیزه جزو برنامه هایی است که در سال آینده اجرایی خواهند شد.

اسکندری می گوید: در سال جدید برنامه های فراوانی جهت رسیدگی بهتر به زائرین و خانواده های درگذشتگان اجرایی خواهد شد.

کارگاه بلوک زنی در قبرستان قدیمی راه اندازی می شود.

با تعامل با شهرداری پروژه های برای سال آینده در پیش است و ساماندهی باغ فردوس در دست کار قرار می گیرد.

آرامگاه خانوادگی نیز در نظر گرفته شده و مخزن آب نیز در نظر گرفته شده.


۴ دستگاه ون برای آرامستان ها در نظر گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار