کاراته‌کاهای استان قم از ششمین روز اسفند ماه در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی ایران به دو رویداد بین‌المللی و برون‌مرزی سال 1401 حضور می‌یابند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 24 February 2022

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته که با درخشش کاراته‌کاهای پرتوان استان قم نیز همراه بود، اکنون از سوی فدراسیون این رشته مدال‌آور برای برگزاری نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در سه رویداد بزرگ بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

کاراته‌کاهای کشورمان که قمی‌ها نیز بین آنها حضور دارند در این اردو برای اعزام به مسابقات 2022 قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانژو چین در سال 2022 آماده می‌شوند، اردویی که از روز جمعه ششم اسفند ماه آغاز می‌شود و سه کاراته‌کای قم نیز بین آنها حضور دارند.

نخستین مرحله از اردوهای ملی‌پوشان کاراته با حضور چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور در هر وزن در کنار ملی‌پوشانی که برای مسابقات انفرادی قهرمانی 2021 جهان و آسیا انتخاب شده بودند در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و از قم علی‌اکبر بختیاری، مرتضی نعمتی و محمود نعمتی در این اردو حاضر هستند.

علی‌اکبر بختیاری در وزن منهای 60 کیلوگرم این اردو باید با رقبایی همچون پوریا اقدسی، سینا جلیلیان و محمدحسین قاسمی رقابت کند، مرتضی نعمتی در وزن منهای 67 کیلوگرم با علیرضا فرجی، هادی کیانی و حمیدرضا اسمعیلی پیکار می‌کند و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم محمود نعمتی از قم با مجید نیکوهمت، سامان حیدری و علیرضا اکبری برای رسیدن به پیراهن سفید تیم ملی رقابت خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار