شهردار شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه مطالبه اول و اصلی مردم این شهر احداث بیمارستان است گفت: تغییر نام شهر وایجاد آرامستان دیگرخواسته ساکنان شهرجدید هشتگرد است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 06 March 2022

احداث بیمارستان مطالبه اصلی مردم شهر جدید هشتگرد است

به گزارش «تابناک البرز» محسن آسوبار در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر جدید هشتگرد از زمان شکل گیری با چالشی مدیریتی روبرو بوده و این در حالی است که طبق قانون شرکت عمران موظف به ایجاد زیرساخت ها وتحویل آن به شهرداری است.

وی افزود: در این راستا ما نیز عمل به قانون را انتظار داریم و بر این باوریم که تحویل گرفتن فازهای مختلف شهر بدون ایجاد زیرساخت ها خیانت به مردم است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به اصلی ترین انتظارات و مطالبات مردم گفت: خواسته اول شهروندان ایجاد یک بیمارستان در شهر است تا بتوانند خدمات مورد نیاز را بودن دغدغه دریافت کنند. در کنار این خواسته تغییر نام شهر،ساماندهی ورودی شهر، ایجاد آرامستان و سرانه های فرهنگی ورزشی دیگر خواسته ای است که مدیریت شهری در تلاش است در جهت تحقق آنها گام بردارد.

آسوبار با تاکید براینکه رونق گردشگری می تواند خیلی از مشکلات شهر جدید هشتگرد را مرتفع کند گفت: دراین خصوص ظرفیت های خوبی در شهر وجود دارد که تلاش می کنیم از آنها بهره برداری مناسبی را داشته باشیم. در این راستا اجرای المان های شهری، راه اندازی اقامتگاه بوم گردی ، راه اندازی نمایشگاه بزرگ گل و گیاه ، نمایشگاه عرضه مستقیم برندهای تولیدی شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ و ایجاد دریاچه مصنوعی را در دستور کار داریم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به دیگر پروژه های شاخص شهرداری شهر جدید هشتگرد برای سال آینده اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی شهر و نصب دوربین های پلاک خوان ، تکمیل وبهره برداری زمین های مینی گلف و تنیس واحداث ساختمان جدید شورای شهر و شهرداری از دیگر برنامه های مهم مدیریت شهری برای1401 است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به برخی شایعه سازی ها در فضای مجازی مبنی بر اقدام شهرداری برای تغییر کاربری هاو همچنین تعویق پرداخت حقوق کارکنان گفت: مدیریت شهری هیچ گونه تصمیمی مبنی بر تغییرکاربری ها ندارد و پرداخت حقوق و مطالبات به موقع انجام شده است.درآمدهای شهرداری شهرجدید هشتگرد در نیمه اول امسال 24 میلیارد تومان بوده که این میزان در نیمه دوم سال به بیش از دو برابر افزایش یافته است و محدودیتی از بابت پرداخت ها نداشته ایم.

وی با اشاره به تقویت مناسبات و سطح تعامل شهرداری با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از زمان حضور آقای قنبری گفت: امید است بتوانیم در سایه این هم افزایی گام های خوبی را برای توسعه شهر برداریم.

شهردار شهرجدید هشتگرد در پایان اشاره ای به برنامه های مدیریت شهری در طرح استقبال از بهار کرد و گفت: رنگ آمیزی جداول ،لکه گیری آسفالت معابر وبرپایی کارناوال های عروسکی و جنگ های شادی به مناسب عید نوروز و اعیاد شعبانیه از مهمترین این برنامه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار