رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از نظارت ۳۴ تیم بازرسی این سازمان بر کالا‌های کشاورزی در سطح استان خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از امروز ۱۵ اسفند شروع شده و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 06 March 2022

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «شهریار قاسمی» با تشریح طرح ویژه نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ویژه بازار نوروز و شب عید افزود: ۳۴ اکیپ بازرسی با ۱۱۰ نیروی بازرس از پانزدهم اسفند در ۲ نوبت صبح و عصر بر بازار کالا‌های کشاورزی شب عید استان نظارت و کار بازرسی را انجام می‌دهند.

وی همچنین با بیان اینکه میوه شب عید برای استان کرمانشاه تامین شده و ذخیره مناسبی در استان وجود دارد، گفت: متخلفان و سودجویان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: ذخیره‌های مناسبی از اقلامی مانند برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ، شکر، روغن و دیگر کالا‌های اساسی در استان وجود دارد و خوشبختانه به هر میزان که تقاضا وجود داشته باشد، کالا در انبار‌ها موجود است و به بازار تزریق می‌شود.

قاسمی در ادامه گفت: در روز‌های اخیر به دلیل عرضه مناسب کالا‌های اساسی به بازار، تقاضا در بازار کالا‌های اساسی استان به صورت منطقی در حال انجام است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید افزود: سعی داریم برخورد با متخلفان بازار کالا‌های کشاورزی را با همراهی تعزیرات حکومتی به گونه‌ای پیش ببریم که احکام بازدارنده باشد، و واحد‌هایی که بر انجام تخلفات اصرار داشته باشند، قطعا پلمب خواهند شد.

وی همچنین از همراهی بسیج اصناف با طرح نظارتی ویژه شب عید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اکیپ‌های بسیج اصناف نیز در کنار اکیپ‌های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی کار نظارت بر بازار را دنبال خواهند کرد.

میوه شب عید استان کرمانشاه تامین شده است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت‌های خود به نحوه تامین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان پرداخت و افزود: میوه شب عید استان کرمانشاه با حضور کارشناسان خبره با وسواس خاصی تهیه، تامین و حمل شده است و در زمان مقرر جهت کنترل قیمت بازار میوه، عرضه خواهد شد.

قاسمی در پایان به همراهی مردم استان کرمانشاه با طرح‌های نظارتی این سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم استان تاکنون همراهی خوبی با طرح‌های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی داشته اند و انتظار داریم در طرح نظارتی نوروزی نیز مردم گزارش تخلفات مراکز فروش را با سامانه ۱۲۴ و واحد‌های بازرسی مستقر در مدیریت‌های جهاد کشاورزی سراسر استان در میان بگذارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار