مسابقه شنای بانوان المپیاد ورزش محله های یزد یکشنبه شب با حضور ۱۰۰ ورزشکار در استخر ۲۲ بهمن این شهر برگزار شد و نفرهای برتر معرفی و از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 07 March 2022

به گزارش ایرنا، در پایان در رده سنی زیر ۱۰ سال حنانه ساعی، صبرینا سالم و مرسانا کیان مهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به ستیا منتظری، فرناز دانافر و ثمین سالم رسید.

شادی ذاکری نیا، بهناز بابایی زاده و مرضیه منصوری مقام‌های اول تا سوم رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال را کسب کردند و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز مهرسا امینی مقام اول، نرگس کهدویی مقام دوم و مهدیه علیزاده مقام سوم این رده سنی را به دست آوردند.

سمیرا مظفری ساغند، اکرم‌السادات صفوی مقدم و پریناز فتحی به ترتیب مقام‌ های اول تا سوم رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال را کسب کردند و همچنین مقام اول تا سوم رده سنی ۲۶ تا ۴۰ سال به ترتیب به آرزو حسینی، الهام شاه محمدی و فاطمه دهقان بنادکی رسید.

همچنین در رده سنی ۴۱ سال به بالا مریم دلشاد مقام اول، فاطمه آخوندزاده مقام دوم و مهدیه سراجان مقام سوم را به دست آوردند.

نهمین المپیاد ورزشی محله‌های شهر یزد در ۴۰ رشته ورزشی تا ۲۳ اسفندماه جاری در رشته‌های مختلف به خصوص جودو، بستکبال، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناسیک ، دارت، فوتسال، هاکی ، دوچرخه سواری ، کشتی ، کاراته و فوتبال ساحلی ادامه دارد .

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: بانوان ، المپیاد ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار