اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان را پیش بینی کرد. طبق این پیش بینی امروز وضعیت هوا خصوصا در ارتفاعات همراه با بارش است.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 07 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد:

آسمان مازندران امروز دو‏شنبه ۱۶ اسفند، ابری گاهی همراه با بارندگی، در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف، وزش باد وکاهش دما و از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری پیش بینی می‌شود.

وضعیت هوا و دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول
 

از روز جمعه شاهد کاهش دما در مازندران خواهیم بود
بر اساس این گزارش ، دیروز بندر امیرآباد با 17 درجه دما ، گرمترین و بلده با 3 درجه زیر صفر سرترترین مناطق استان بودند افزود: بیشترین بارندگی نیزآهنگرکلای بابل 17 میلیمتر و بارش برف هم دلیر چالوس با ارتفاع 10 سانتی متر ثبت شده است.
ضمنا بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی ،روز‌های سه‏ شنبه و چهارشنبه با استقرار جو پایدار، آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی خواهد بود.
در ضمن اداره هواشناسی مازندران، وضعیت جوی مازندران را از چهارشنبه شب وروز پنج‏شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد، در ارتفاعات نیمه غربی استان ابری با بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی کردو جمعه هم در مناطق پایین دست بارش پراکنده باران و ارتفاعات بارش پراکنده برف خواهیم داشت.
به گفته وی؛ دریا نیز امروز مواج ،از امشب تا ظهر فردا نسبتا مواج و در این مدت برای فعالیتهای دریایی نامناسب است.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار