مشترکینی که از طریق اپلیکیشن برق من بازه مصرف برق(پله مصرف) خود را برای ماه بعد درست تعیین کنند می‌توانند از 5 درصد تخفیف استفاده نمایند.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 10 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بر اساس مصوبه دولت امکان ارائه 5 درصد تخفیف بر کل صورتحساب مشترکان پیش بینی شده و در این باره آمده است: "با هدف اطلاع مشترکان از میزان مصرف و ایجاد زمینه اصلاح مصرف برق، ساز و کار لازم به نحوی طراحی و اجرا گردد که مشترکان، امکان پیش بینی و انتخاب پله مصرفی خود را داشته باشند. وزارت نیرو مجاز است برای مشترکانی که سطح مصرف انتخابی خود را مراعات نمایند، ۵ درصد تشویق اعمال نماید."
در ساز و کارهای طراحی شده در این باره پیش بینی شده است چنانکه مشترک پیش از آغاز ماه، پله مصرف خود را انتخاب کرده و مصرف خود را در چارچوب پله انتخاب شده مدیریت کند همچنین انتخاب پله مصرفی کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال قبل باشد، از امتیاز تخفیف 5 درصدی بر روی کل صورتحساب قبض بهره مند شوند.
انتخاب پله مصرف از طریق اپلیکیشن برق من ممکن است و مشترکان برق با ورود به سامانه برق من می توانند گزینه "انتخاب پله مصرف" را برگزیده و پله مصرفشان را انتخاب کنند، در این رابطه مشترک می تواند با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم گیری کند.
این امکانات در نسخه موبایلی برق من نیز به راحتی در دسترس بوده و مشترکان با نصب آن از فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانند به بخش خدمات اپلیکیشن مراجعه و پله مصرفشان را انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار