سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای طرح«نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در سطح مدارس شهر قم باهدف فرهنگ‌سازی و کاهش مخاطرات برخی اقدامات مرگبار چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 10 March 2022

به گزارش تابناک قم، حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم آموزش درباره خطرات چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: طرح «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» طی روزهای گذشته در سطح برخی مدارس شهر قم با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی قم آغازشده و در قالب آن دانش آموزان با خطرات استفاده از مواد منفجره و محترقه آشنا می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه عدم اطلاع از عواقب جبران‌ناپذیر استفاده از مواد منفجره و محترقه در سلامتی و نقص عضو از عوامل اصلی در به‌کارگیری آن‌ها توسط نوجوانان است، اضافه کرد: لازم است تا رسانه‌ها، افراد تأثیرگذار و کارشناسان ایمنی و درمان در این خصوص روشنگری و فرهنگ‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور سازمان آتش‌نشانی جهت آگاه‌سازی دانش آموزان و کاهش آسیب‌های احتمالی اقدام به آموزش در سطح مدارس نموده تا ضمن یادآوری نکات ایمنی، نسبت به خطرات احتمالی هشدارهای لازم را داده و از همه دانش آموزان درخواست دارد تا در این شب خطرناک از  منازل خود خارج نشوند تا با کمال سلامت در شروع سال جدید در کنار خانواده شاهد برگزاری جشن سفره هفت‌سین باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار