مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی آمادگی کامل جهت ارائه خدمات و تردد مسافران در جمعه غریبان و جمعه پایان سال را دارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 10 March 2022

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کلیه نیرو‌ها واحد گشت و بازرسی در مسیر‌هایی که از سوی راهور اعلام شده، استقرار دارند.

وی افزود: استقرار نیرو‌ها در مسیر‌هایی است که از قبل مشخص شده به عنوان نمونه سه راه حافظیه، میدان آزادی، انتهای مسکن، میدان شهدا و میدان غدیر محل مشخص شده برای حضور نیرو‌ها است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: تاکسی‌های مستقر در میدان شهدا هم جهت تسهیل در تردد مسافران و زیارت اهل قبور در جمعه غریبان مستقر شدند.

وی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی همواره مورد توجه  بوده و تمام ناوگان حمل و نقل واکسینه شدند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر اولویت استفاده از ماسک است و استفاده از آن برای رانندگان اتوبوس، تاکسی و مسافران الزامی است.

وی در ادامه یادآور شد: برای تردد تاکسی‌ها در مسیر‌های مشخص شده محدودیتی نداریم و کلیه تاکسی‌ها برای تردد در آن مسیر‌ها آزاد بوده و می‌توانند به مسافران خدمات ارائه دهند.

شهبازی تاکید کرد: حدود ۸۰ درصد اتوبوس‌ها در مسیر‌های مشخص شده استقرار دارند و خدمات ارائه می‌کنند این برنامه برای جمعه آخر سال با همین روند اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار