مسابقات قهرمانی استان یزد سبک کیوکوشین ماتسوئی بانوان ، عصر روز جمعه با حضور ۱۱ تیم در چهار رده سنی در سالن تلاش میبد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 12 March 2022

به گزارش ایرنا ۱۵۰ نفر شرکت کننده از شهرستان‌های میبد، یزد، مهریز در چهار رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان با یگدیگر رقابت کردند و در پایان مقامهای اول تا سوم رده‌های سنی و وزنی مختلف اعلام شد.

به گفته احمدعلی ابوالحسنی مسوول هیات کاراته میبد در رده نونهالان وزن منهای ۲۰ به ترتیب مهشید زارعی ، ثمین‌ حسین بیگی‌ مقامهای اول و دوم را کسب کردند و سنا قانعی و بیا حسینی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۲۵- رده نونهالان الناز عباسی و زهرا سادات بنی‌فاطمی‌ به ترتیب اول و دوم شدند و یگانه نمدی، یاسمن زارع به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند و در وزن ۳۰- رده نونهالان به ترتیب ستایش حسین بیگی و نازنین زهرا فروزان مقام های اول و دوم و یاسمن زهرا هورشت و مریم موتاب‌ به طور مشترک سوم شدند.

وزن ۳۵- نونهالان نیز به ترتیب هانیه‌ سعیدی نیا و زهرا قانعی نفرات اول و دوم شدند و آیدا زارع و شهرزاد سبحانیان‌ نیز به طور مشترک مقام سوم به دست آوردند و در وزن ۳۵+ این رده سنی غزاله بهنیا و زینب زارع‌ مقام های اول و دوم و فاطمه زارعشاهی‌ ، نرگس شیخی به طور مشترک جایگاه سوم را به دست آوردند.

در رده سنی خردسالان و در وزن ۳۵- بیتا کاظمی و زهره قوه به ترتیب اول و دوم و مقام مشترک سوم نیز از آن فرناز برزگر و ریحانه فلاح گردید و در وزن۴۰- این رده سنی ریحانه علی‌زاده و مهتاب فاتح به ترتیب مقامهای اول و دوم و ساجده خاکزار و نازنین زهرا خانی به طور مشترک مقام سوم را حائز شدند.

در وزن ۴۵- رده خردسالان نیز فرناز موتاب‌ و ریحانه سادات آقایی‌ نفرات اول و دوم شدند و مینا رحمان شناس و نرگس شفیعی‌ مقام سوم را به دست آوردند و در ۵۰- این رده سنی نیز مقامهای اول و دوم به ترتیب از آن فرزانه رضوانی و زینب زارع شد و مریم محسن الحسینی و حدیث مقیمی‌ به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در وزن ۵۰+ خردسالان نرگس زارعی‌ و نازنین زهرا رضایی اول و دوم وفاطمه محرابی‌فر و مبینا کاظمی‌ سوم شدند .

در رده نوجوانان نیز در وزن ۴۵- به ترتیب فاطمه قاسم‌زاده‌ و زهرا قوه‌ اول و دوم و فائزه داوودی به طور مشترک ساره کوهشاری‌ سوم شدند و در وزن ۵۰- این گروه سنی مقامهای اول و دوم از آن یاسمن رضایی‌ و ثنا دهقانی شد و مقام سوم به طور مشترک را نیز زهرا آقایی و مهلا شورآبی‌ کسب کردند.

در وزن ۵۵- گروه سنی نوجوان هم نازنین مقیمی و زهرا قاسم‌زاده اول و دوم و فاطمه بیشه و حنانه بهنیا به طور مشترک سوم شدند و در ۶۰- این رده سنی نیز رقیه طهماسبی و مریم السادات‌ طلائی شمس‌ به ترتیب مقام اول و دوم و نفیسه جعفری و مریم السادات عمادی‌ مقام مشترک سوم را به دست آوردند.

همچنین در وزن ۶۰+ گروه نوجوانان پرستو صفاریان و مریم رضایی مقامهای اول و دوم و ‌آیناز سعیدی و ملیکا فخرآبادی‌ نیز به طور مشترک مقام سوم را حایز شدند .

در گروه سنی بزرگسالان وزن ۵۰- نگین شادکام‌ ، نفر اول و فاطمه بیشه‌ نفر دوم شد و مطهره زارع و مطهره جوکار به طور مشترک سوم شدند و در وزن -۶۰ این گروه سنی نیز به ترتیب مهلا معفری‌ و فاطمه دشتی‌ به ترتیب مقامهای اول و دوم و سمیه‌ زارع مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۶۵- بزرگسالان نیز به ترتیب فاطمه زارعشاهی‌ ، شیوا دریس‌ و مهدیه زحمتکش‌ اول تا سوم شدند و در وزن ۶۵+ این رده سنی فاطمه میرمحمدی‌ ، بهاره محمدی و نیلوفر علیخانی‌ به ترتیب مقامهای اول ، دوم و سوم را حایز شدند.

۲۵۰ نفر از بانوان ورزشکار سبک کیوکوشین ماتسوئی در پنج باشگاه کاراته میبد زیر نظر چهار مربی کاراته فعالیت ورزشی دارند.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: بانوان ، کاراته ، مسابقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار