مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان ۱۶۰ میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 13 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری بیان کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده حدود ۱۰ درصد آن کمک نقدی و مابقی آن غیر نقدی و خدمات بوده که عمده آن پوشاک و نوشت افزار است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان کمک های جشن نیکوکاری هدف گذاری شده بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال بوده این میزان کمک جمع آوری شده بیش از میزان هدف گذاری شده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه همه کمک های جمع آوری شده جشن نیکوکاری قبل از عید نوروز بین نیازمندان شناسایی شده در حال توزیع است، تاکید کرد: کمک هایی که توسط آموزش و پرورش و در مدارس استان جمع آوری شده است، نیز بصورت ۱۰۰ درصدی برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار مدارس و آموزش و پرورش قرار گرفته اند.

طاهری اضافه کرد: با توجه به اینکه جشن نیکوکاری تا ۲۰ اسفند ادامه دارد: مردم نیکوکار استان همچنان می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد یا درگاه های الکترونیکی و حساب های بانکی معرفی شده در اختیار نیازمندان قرار دهند که در این زمینه علاوه بر استفاده از برنامه کد QR , شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷* نیز جهت دریافت این کمکها به روش غیر حضوری نیز پیش بینی شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار