150 روز تا انتخابات
در فاصله 150 روزمانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، احزاب و جناح‌ها در آذربایجان‌شرقی برای 19کرسی استان در مجلس رقابت پنهان خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 30 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، اخبار شنیده شده حاکی از آن است که اصولگرایان استان از هم‌اکنون بیست خود را تکمیل کرده‌اند و در محافل خصوصی بر قطعیت آن تاکید می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا‌میرتاج‌الدینی نماینده سابق تبریز در مجلس شورای اسلامی که پس از انتصابش به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور پیشین یک کرسی تبریز در مجلس برای قریب به دو سال خالی ماند، بار دیگر سودای رقابت انتخاباتی و حضور در مجلس را دارد.

دکتر محمد حسین فرهنگی که از سوی حجت‌الاسلام تقوی مسئول هماهنگی اصولگرایان به عنوان هماهنگ‌کننده اصولگرایان در استان معرفی شد، دیگر عضو این لیست است. او سه دوره متوالی نمایندگی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را بر عهده داشته و در صورت انتخاب در دوره آتی، با رکورد اسماعیل جبارزاده در نمایندگی چهار دوره متوالی تبریز، برابری خواهد کرد.

دکتر احمد‌علیرضا بیگی استاندار سابق آذربایجان‌شرقی ضلع سوم این لیست است. او این‌روزها در مجالس مذهبی حضوری پررنگ دارد و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسز به بیان برخی خاطرات و نظرات خود می‌پردازد.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده فعلی تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، فیروز رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در دولت سابق و نسرین پیرسمساری مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در زمان استانداری بیگی، سه عضو دیگر این لیست اعلام می‌شوند.

در سوی دیگر، اصلاح‌طلبان راه دشواری تا معرفی لیست واحد هود در پیش رو دارند. طبق اخبار شنیده شده استراتژی اصلاح‌طلبان آذربایجان برای انتخابات پیش‌رو، ثبت‌نام حداکثری است. آن‌ها پس از عبور افراد از فیلتر شورای نگهبان به لیست فکر خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار