استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: احتمال افزایش سفرهای نوروزی در ایلام در مقایسه با ۲ سال اخیر وجود دارد و این مهم می طلبد .
کد خبر: ۱۰۳۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 16 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در ستاد هماهنگی خدمات سفر، ترافیک و کنترل ایمنی استان با حضور فرمانداران، اظهار داشت: طبق پیش بینی ها میزان سفرهای نوروزی در کشور در مقایسه با ۲ سال گذشته ۳۰ درصد افزایش می‌ یابد و این میزان سفر در ایلام نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طبق تاکیدات رییس محترم جمهوری باید با برنامه ریزی هدفمند، حداقل مرگ و میر جاده ای به میزان ۵۰ درصد در سال آینده در مقایسه با سال های گذشته کاهش یابد.

بهرام نیا یادآور شد: اگر چنانچه در نیمه شعبان ارائه رویداد برای سفر به کشور عراق لغو شود علاوه بر حضور مهمانان نوروزی، این استان میزبان زائران عتبات عالیات نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: نشست تسهیلات سفر، کنترل ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک در یک ماه اخیر برای برنامه ریزی منسجم و هدفمند در ارتباط به سفرهای نوروزی برگزار شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: تمامی فرمانداران، اعضای شورای ترافیک و پلیس راهور و همه دستگاه های خدمت رسان در نوروز باید همه توان را خود را بکار گیرند تا سفرهای نوروزی با کمترین تلفات جانی انجام شود.

وی اضافه کرد: باید تمامی تمهیدات لازم از نظر مایحتاج عمومی، ارزاق، مکان های تفریحی و توریستی، موزه ها و آن چه که لازمه این سفر چند روزه است، اتخاذ شود.

استاندار ایلام از تمامی فرمانداران خواست در هر شهرستان چندین مدرسه مهیا شود که مسافران نوروزی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در آن مدارس اقامت کنند.

وی تاکید کرد: نظارت بر مخازن آبی، تامین آب بهداشتی و گشت و سرکشی از اقامتگاه ها و نمازخانه‌های بین راهی در دستور کار قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار