دبیر هیات والیبال استان یزد گفت: هشت والیبالیست از باشگاه شهداب یزد به اردوی تیم‌ ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 18 March 2022

حسن محفوظی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که کادر فنی، این بازیکنان را به اردوی تیم ملی جوانان که از ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز در تهران برگزار می‌ شود دعوت کرده است.

به گفته وی، امیرحسن خانجانی، مبین نصری،ایشلن داوودی‌پور، فربد حق‌شناس، امیرعباس گیلانی، نوید دولت‌یابی، عرفان اصغرپور و یوسف کاظمی از باشگاه شهداب یزد به اردوی تیم‌ملی دعوت شده اند.

وی ادامه داد: این اردو در سه مرحله پیگیری می‌شود و تیم‌ملی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال ۱۴۰۱ در بحرین برگزار می‌شود آماده می‌کند.

به گفته دبیر هیات والیبال یزد، مرحله دوم اردو از ۱۹ تا ۲۱ فروردین و مرحله سوم انتخابی از ۲۳ تا ۲۵ فروردین‌ماه سال آینده زیرنظر کادرفنی و فدراسیون پیگیری می‌شود.

محفوظی گفت: غلامرضا مومنی‌مقدم به عنوان سرمربی، امیرمهدی نفر (سرپرست)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، هادی قاسمی (مربی بدنساز) و پویا عزیزی کمک‌مربی تیم‌ملی هستند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی ،۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه و ۲ هزار فضای باز و مسقف ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: والیبال ، تیم ملی ، دعوت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار