تابناک- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۲برابر شدن ظرفیت حمل نفت و فرآورده‌های نفتی با سالم‌سازی مدیریتی در شرکت ملی نفتکش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 26 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش پایانی سفر خود به هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1401 را به عنوان سال  تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده‌اند و ما هم در وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش‌مان را معطوف خواهیم کرد تا شعار سال تحقق پیدا کند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال همه ظرفیت‌های موجود در  واحدهای اقتصادی این وزارت خانه  را در جهت تقویت بخش دانش‌بنیان کشور استفاده خواهیم‌کرد و تلاش می‌کنیم که اشتغال دانش بنیان تقویت شود. 

وزیر کار ادامه داد: یکی از اجزای زیست بوم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران تقویت بخش‌های دانش بنیان است و ما در وزارتخانه در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی، در دبیرخانه این هیئت امنا، معاونت دانش بنیان را راه‌اندازی کرده‌ایم که فعالیتش‌ از روزهای آینده آغاز خواهد شد.

عبدالملکی تصریح‌کرد: در برنامه‌های سال 1401 روی چندین حوزه تمرکز داریم که حوزه تمرکز اول افزایش ظرفیت جذب نیروی انسانی در واحدهای اقتصادی فعال است و در ای راستا برای تامین مشوق‌هایی جهت واحدهای اقتصادی که بتوانند در مرحله نخست تثبیت نیرو داشته باشند درحال برنامه ریزی هستیم تا پس از آن بتوانند نیروهای بیشتری جذب کنند.

وی همچنین در حاشیه بازدید از شرکت ملی نفتکش اظهار داشت: وعده‌ای را در زمان اخذ رأی اعتماد در مجلس شورای اسلامی بیان کرده بودیم و آن هم سالم‌سازی مدیریتی مجموعه اقتصادی وزارت‌کار بود و امروز می‌بینیم که در نتیجه سالم‌سازی مدیریتی در مجموعه شرکت ملی نفتکش میزان حمل بار یعنی حمل نفت و فرآورده‌ها در طول 4 الی 5 ماه 2 برابر شده است.

عبدالملکی ادامه داد: امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران برای صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی یا رساندن نفت خام به پالایشگاه‌ها هیچ مشکلی برای حمل، با وجود شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ندارد.

وی اضافه کرد: این افتخار بسیار بزرگی است که همکاران ما در این شرکت پر افتخار اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را ثابت کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار