جانشین انتظامی استان ایلام؛
جانشین انتظامی استان ایلام بیان داشت: : در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 28 March 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نجفی افزود: از رانندگان و مسافران چه در ناوگان حمل و نقل عمومی و چه در خودروهای شخصی خواستاریم که حتماً در حین سفر کمربند ایمنی خود را ببندند چرا که استفاده از کمربند ایمنی تاثیر زیادی بر کاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به لغو محدودیت‌های کرونایی در سال جاری مسافرت‌های برون شهری و حجم شد و آمدی محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی پیدا کرده است.

نجفی ادامه داد:نیروی انتظامی با بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته و به کارگیری کلیه امکانات و توان موجود، نسبت به تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای ایمن و توأم با آرامش برای همشهریان اقدام کرده است.

وی مطرح کرد: هدف از تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۱، ارائه خدمات شایسته؛ ارتقاء احساس امنیت در جامعه با حضور همه جانبه پلیس برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی، کاهش تصادفات، تلفات ناشی از حوادث رانندگی، پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت می باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار