فرماندار همدان:
فرماندار همدان گفت: ۱۳ فروردین طرح ویژه ترافیکی در محور‌های گردشگری سطح شهرستان اجرا و توسط پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 30 March 2022


به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی با اشاره تمهیدات بعمل آمده جهت چهارشنبه سوری، تردد شهروندان به آرامستان باغ بهشت در پنجشنبه و جمعه آخرسال و نظارت و بازرسی بر بازار و واحد‌های صنفی و خدماتی از اواخر اسفند تاکنون اظهار داشت:  رضایتمندی خوبی ایجاد کرده و این تمهیدات تا پایان تعطیلات نوروز ادامه  خواهد داشت. 

وی اداه داد: بعد از دوسال با شیوع کرونا که در ایام نوروز محدودیت‌هایی را برای سفر داشتیم شاهد افزایش حجم قابل توجه سفر‌های نوروزی هستیم که خوشبختانه تا کنون در همدان تصادفات جرحی و فوتی کاهش داشته است.

محمدی گفت:  علیرغم اینکه روز طبیعت مردم در فضای باز حضور پیدا می‌کنند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون همچنان مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه توجه به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در روز طبیعت ضروری است، بیان کرد: ۱۳ فروردین روز طبیعت است و باید در حفظ طبیعت برای خودمان و نسل‌های آینده کوشا باشیم. از ریختن زباله در طبیعت و حاشیه راه‌ها اجتناب کنیم.

محمدی تصریح کرد: شادی و نشاط مردم بسیار مطلوب است، اما اجرای هر برنامه‌ای و شادی و تفریح باید بنحوی باشد که هم موازین شرعی رعایت شود و هم مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند.

وی اشاره کرد: طرح‌های ویژه ترافیکی ویژه ۱۳ فروردین، روز طبیعت و ۱۴ فروردین همزمان با بازگشایی و حضوری شدن کلیه مراکز آموزشی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار