منطقه همدان درتأمین و توزیع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل شخصی و عمومی هموطنان و مسافران، با قوت بیشتر برای عبور موفق از پیک دوم سفر‌های میهمانان نوروزی ۱۴۰۱ آماده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 31 March 2022
منطقه همدان درتأمین و توزیع سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل شخصی و عمومی هموطنان و مسافران، با قوت بیشتر برای عبور موفق از پیک دوم سفر‌های میهمانان نوروزی ۱۴۰۱ آماده است.

به گزارش تابناک همدان، امین روستایی، مدیر منطقه گفت: افزایش ۳۱ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان که از زبان دکتر قاسمی فرزاد، استاندار همدان مطرح شد؛ مبین تلاش جمعی مدیریت و کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و گروه‌های ذی‌ربط شامل جایگاه‌داران، متصدیان سکو‌های سوختگیری پمپ بنزین‌ها و رانندگان سختکوش بخش حمل و نقل بنزین و نفتگاز است.

وی با بیان اینکه تاکنون احدی از خودروی مسافران بدون سوخت نمانده است، افزود: رانندگان ناوگان نفت بری منطقه با ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما در همه شرایط کار نقل و انتقال محمولات عمده سوخت را با بیشترین دقت و در ایمنی کامل انجام داده تا مراکز عرضه به موقع سوخت را تحویل مصرف کنندگان کنند.

او تصریح کرد: شأن تأمین و توزیع بی وقفه و به هنگام سوخت مورد نیاز خودرو‌ها به عنوان یکی از زیر ساخت‌های مهم صنعت گردشگری، نقشی درخور در توسعه این صنعت مهم ایفا کرده که خوشبختانه از نگاه مسئولین استان پنهان نمانده است.

روستایی با بیان اینکه استان همدان در ردیف برخورداری از سالم‌ترین جایگاه‌های سوخت کشور است اضافه کرد: انعکاس بازخورد‌های مردمی از طریق سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۰۹۶۲۷ و کاهش ۴۵ درصدی شکایات واصله از همین مجرا نشان از رضایت عمومی از عرضه استاندارد سوخت به لحاظ کمی و کیفی و خدمات جانبی موجود در پمپ بنزین‌ها دارد. 

مدیر منطقه همدان خاطر نشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی از نیمه سوم اسفندماه تا کنون که شاهد موج دوم سفر‌ها هستیم بیش از ۸ میلیون تردد خودرو در جاده‌های استان در رسانه‌ها گزارش شده است که نقش سوخت رسانان بارز، پررنگ و درخور توجه بیشتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار