مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و بدلیل حساسیت مصرف کالاها به خصوص در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، در حوزه صنایع غذایی، طرح بازرسی و کنترل بازار حالت ویژه و ضربتی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 01 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی ادامه داد: در اجرای این طرح انواع کالاهای پرمصرف از جمله کشک مایع، شیرپاستوریزه و استرلیزه، قند، شکر، چای سیاه،  پنیرلاکتیکی، پنیر خامه ای، مایع، ژل ظرفشویی و سدیم هیپوکلریت از سوی تیم‌های نظارتی استاندارد مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی گفت: با اجرای این طرح از طریق آزمون‌ها و کنترل‌هایی که بر روی کالاهای مصرفی و مورد نیاز شهروندان صورت می گیرد از رسیدن مواد غذایی، سالم بهداشتی و با کیفیت به دست روزه ‌داران اطمینان حاصل می‌شود

 همتی مطرح کرد: تولیدکنندگان موظف هستند برای تولید این محصول از روغن‌های خوراکی دارای نشان استاندارد و مخصوص سرخ کردن که در مقابل حرارت دارای مقاومت بالایی است، استفاده کنند.

وی بیان داشت:  به دلیل تولید و عرضه بیشتر کالاهای مصرفی، کنترل و آزمون ترازوهای مورد استفاده در مراکز عرضه و فروش این کالاها با جدیت بیشتری در دستور کار این اداره کل قرار دارد و به طور دوره ای و مستمر این مراکز مورد پایش و سنجش قرار می‌گیرند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار