شهردار چابکسر در نشست ستاد طرح سلامت دریا و ساماندهی حرایم 60متری سواحل
کد خبر: ۱۰۳۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ 10 April 2022

شهردار چابکسر در نشست ستاد طرح سلامت دریا و ساماندهی حرایم 60متری سواحل در محل فرمانداری رودسر از آمادگی این شهرداری برای اجرای طرح سلامت دریا در راستای استفاده بهینه مردم از این موهبت الهی خبر داد.

"مهندس بهرام غنوی چاکانی " با بیان اینکه شهرداری چابکسر دارای یک طرح سلامت دریا در منطقه گلسرخ است به تابناک گیلان گفت: تمامی امکانات لازم در این زمینه پیش بینی شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی افزایش ماندگاری مسافر و گردشگر را در استفاده بهینه از سواحل در گرو ایجاد زیر ساخت های مناسب تفریحی و گردشگری میسر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری چابکسر با بهره گیری از همه توان و ظرفیت بسترهای لازم را فراهم کرده است.

شهردار چابکسر افزایش تعداد منجیان غریق را در طرح سلامت دریای گلسرخ به لحاظ بالا بودن اشل های حقوقی آنان دشوار دانست و اضافه کرد: پرداخت بالای یک میلیارد تومان در ماه فقط در قالب حقوق برای شهرداری رقم بالایی است و امیدوارم امسال تمهیداتی یا در پرداخت حقوق و یا کاهش منجیان صورت گیرد.

"مهندس غنوی چاکانی " ادامه داد: در طرح سلامت دریا در منطقه گلسرخ علاوه بر استقرار منجیان غریق به تعداد 12نفر، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی و همیار پلیس مشارکت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار