مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، سازمان انتقال خون استان از ساعت ۸ تا ۲۳ آماده خونگیری از داوطلبان است.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 11 April 2022

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان هم نیازمند حضور اهدا کنندگان جهت اهدای خون هستیم که در تامین خون و فرآورده خونی دچار مشکل نشویم، روزه داری ممنوعیتی برای اهدای خون ندارد و از نظر شرعی مشکلی ایجاد نمی کند.

وی افزود: توصیه ما به روزه داران این است که افرادی که روزه می گیرند و قصد اهدای خون دارند از افطار روز قبل مایعات بیشتری مصرف و حتما سحری میل کنند، در ساعات اولیه روز جهت اهدا خون مراجعه کنند اما باز هم اگر در طول روز احساس ضعف و ناراحتی می کنند، شرایطی فراهم کردیم که روزه داران بعد از افطار به سازمان انتقال خون جهت اهدای خون مراجعه کنند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه ادامه داد: سازمان انتقال خون کرمانشاه ساختمان مرکزی هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 11 شب پذیرای اهدا کنندگان است و افرادی که روزه دار هستند می توانند بعد از افطار ترجیحا 30 الی 40 دقیقه بعد از اینکه افطاری میل کردند به سازمان انتقال خون جهت اهدای خون مراجعه کنند و افطاری سبکی مصرف کرده باشند.

میرزاده تاکید کرد: مرکز دیگری واقع در میدان فردوسی بیمارستان معتضدی داریم که روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح  الی 1 بعد از ظهر پذیرای اهدا کنندگان است و منتظر حضور گرم همه شما هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار