مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مرکز پزشکی قانونی شهرستان صحنه در سال جاری کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 11 April 2022

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پزشکی قانونی به عنوان یک نهاد خدمت رسان، وظیفه خود را در کمال دقت و صحت، خدمتذاری سالم تر، صحیح‌تر و بهینه‌تر به آحاد جامعه و همشهریان ارائه می‌کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های بی وقفه همکاران پزشکی قانونی، افزود: در طول ۴ سال گذشته با توجه به تلاش‌های همکاران که در این راستا گام برداشتند، توانستیم مراکز پزشکی قانونی پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، اسلام آباد بخش استخراج آزمایشگاه و مرکز رادیولوژی را افتتاح کردیم.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین خدمات بهینه تری توسط دیگر همکاران در پزشکی قانونی ارائه شده و بنا داریم در سالی که در آن قرار داریم مرکز پزشکی قانونی صحنه، بخش آمفی تئاتر و یک سالن تشریح به عنوان سوله تشریح در محل آرامستان با رایزنی‌های انجام شده، کلنگ زنی شود و به بهره برداری برسد.

خانی تاکید کرد: مشکلی که داشتیم در بحث جعل و تصادفات ساختگی بود یا شکستگی‌های ساختگی و یا اجسادی که نیاز بود تصویر برداری شود که مرکز رادیولوژی نداشتیم، خوشبختانه افتتاح شد و بسیاری از موارد جعل را کاهش داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار