فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر و کشف ۱۳۶ کیلو گرم تریاک درعملیات مأموران پلیس شهرستان دلیجان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 12 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان دلیجان با اقدامات اطلاعاتي از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان فارس به سوی استان تهران با خبر و بلافاصله شناسایی و دستگیری قاچاقچي و توقيف خودرو در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی یادآورشد: مأموران پس از شناسایی سواری حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان، به راننده خودرو دستور ایست دادند که این سوداگر مرگ، هیچگونه توجهی به دستور مأموران نکرده و همچنان با  افزایش سرعت، از محل متواری شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن در یک عملیات موفقیت آمیز تعقیب و گریز افزود: مأموران در بازرسي از خودروی توقیفی، موفق به کشف ۱۳۶کیلوگرم تریاک که به  طرز ماهرانه در آن جاساز شده بود، شدند.
سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع و مستمر پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهارداشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار