دیدار برگشت تیم‌های بایرن‌مونیخ و ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان رسید تا ویارئال با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، به نیمه نهایی این مسابقات صعود کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 13 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و ویارئال سه‌شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف یکدیگر رفتند و در بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا زیردریایی های زرد با توجه به برد یک بر صفر در دیدار رفت، در مجموع با برتری دو بر یک به نیمه نهایی صعود کنند. 

 

باواریایی‌ها که به دنبال جبران نتیجه دیدار رفت بودند، بازی را هجومی تر شروع کردند و می خواستند در همان نیمه نخست، نتیجه را تغییر دهند اما در طرف دیگر شاگردان اونای امری اجازه گلزنی را به بازیکنان بایرن ندادند. 

 

در نیمه دوم فشار حملات شاگردان یولیان ناگلزمان بیشتر و بیشتر شد تا اینکه رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ موفق شد با یک چرخش و شوت تمام کننده، گل برتری تیمش را به ثمر برساند. حالا همه چیز مساوی شده بود و بایرن دوست نداشت تا بازی به وقت اضافه برود. 

 

بایرن که از حمایت تماشاگران خود بهره می برد، با نزدیک شدن دقایق پایانی فشار را بیشتر کرد اما بر خلاف جریان بازی این ویارئال بود که موفق شد در دقیقه ۸۸ روی یک ضد حمله توسط ساموئل چوکوزه به گل برسد.

 

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا ویارئال با توجه به برد در بازی رفت، به نیمه نهایی صعود کند. ویارئال در مرحله قبلی نیز توانسته بود یوونتوس را حذف کند. ویارئال در نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار لیورپول و بنفیکا برود. /ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار