اردوی بسترسازی تیم پایه کشتی فرنگی با هدف شناسایی استعدادهای کشتی فرنگی در رده سنی پایه در سالن کشتی شهرستان پارس آباد مغان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 30 September 2015
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در این اردو ۴۵ نفر از قهرمانان و کادر فنی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
انور موسی زادگان ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد روز چهارشنبه با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان گفت: ورزش کشتی یکی از محورهای ورزش پهلوانی است که در آن سطوح روح و جسم به کار گرفته می­شود.
وی همچنین به ظرفیت بالای ورزش کشتی اشاره کرد و افزود: مردم به ویژه جوانان به این رشته علاقه فراوانی دارند و در چند سال اخیر ورزشکاران با کسب مدال ­های فروان پاسخ مناسبی به مخاطبان دادند.
وی با بیان اینکه این اردو تا 9 مهر ادامه دارد ، اضافه کرد: نفرات برتر اردوی فوق به مسابقات کشتی نونهالان انتخابی المپیک آینده که در شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود اعزام خواهند شد.
در وزن 32 کیلوگرم محمد کریمی نیا از خراسان رضوی ، طارق غبیشاوی از خوزستان ، عماد حقیقی از مازندران ، حسین آسیایی زاده از اردبیل ، امیرحسین حاجی خانی از
اردبیل ، در وزن 35 کیلوگرم ایمان محمودی از خوزستان ، سجاد عباس پور از مازندران ،
معین محمدی از خراسان شمالی ، حسین علی رخشانی نسب از سیستان و بلوچستان ،
در وزن 38 کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی از مازندران ، امیر عبدی از قم ، صادق مرادی از خوزستان ، امیررضا صحرایی از اردبیل و فرید سیرتی مقدم از گیلان ، در وزن 42 کیلوگرم
میلاد رضانژاد از خوزستان ، سوران محمدی از کردستان ، سینا رضایی از خراسان رضوی ،
محمدحسین امیری از گیلان و رضا دهقان از خراسان شمالی ، در وزن 47 کیلوگرم محمد امین جبالی از قم ، امیرحسین خوانساری از خوزستان ، عرشیا سیرتی و امین کریم دوست از گیلان ، در وزن 53 کیلوگرم محمدحسین کاویانی از مازندران ، فرزاد حسینی از
اردبیل ، ابوالفضل فرمانی از تهران ، در وزن 59 کیلوگرم محمد مهدی هداوند از تهران ،
مسعود کاوسی از خوزستان ، محمدنبی ریگی از سیستان و بلوچستان ، علی سیف اللهیان از گیلان و آرمین صالح از اردبیل ، در وزن 66 کیلوگرم محمدامین کرمی از تهران ،
علی رضا مرادی از خوزستان ، سید حمید افتخاری از البرز ، رضا اکبری از کردستان ، سبحان حیدری از اردبیل و علی ساروی کتولی از گلستان دراین اردو حضور دارند.
همچنین در وزن 73 کیلوگرم سالار مشروطی از اردبیل ، مسعود سیف الهیان از گیلان ،
علیرضا مرادی از خوزستان ، در وزن 85 کیلوگرم محمد نصرتی از تهران ، محمد شریفات از
خوزستان ، ساسان آب سیه از گیلان ، ایمان خانجانی از مازندران ، حسن جمال پور از
خوزستان و علی عزیزپور از لرستان رقابت می کنند.
مسوول امور فنی رده سنی پایه عبدالکریم کاکاحاجی از خوزستان ، مربیان منتخب مسوول امور فنی رده سنی پایه بهمن طیبی از مازندران ، مهدی عظیمی فر از وزستان ، حیدر فرخنده از پارس آباد و مربیان از استان های تهران ، خوزستان ، مازندران ، خراسان رضوی ، اردبیل ، کردستان ، گیلان و قم باید هر کدام یک مربی معرفی کنند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار