معاون استاندار یزد خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از صدور یک روزه مجوزهای مربوط به تولید انرژی خورشیدی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 15 April 2022

«سید مسعود عظیمی» در نشست با صاحبان صنایع استان در مهریز گفت: مصرف برق استان در سال گذشته، یک‌هزار و ۹۷۰ مگاوات بوده که در سال جدید به دو هزار مگاوات می‌رسد.

وی نیاز به صنعت برق را یکی از ۱۰ برنامه تحولی استان یزد عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای تامین این دو هزار مگاوات برق مصرفی استان در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار تصریح کرد: متقاضیان مجوز انرژی خورشیدی ظرف مدت کمتر از یک روز می‌توانند مجوز لازم به مدت ۲۰ سال را با هماهنگی انجام شده با منابع طبیعی و امور اراضی دریافت کنند.

وی همچنین به انتقال حساب بانکی صاحبان صنایع و معادن به استان اشاره و بیان کرد: ۹۵ درصد گردش مالی استان مربوط به ۳۷ معدن است که تاکنون ۳۵ معدن و شرکت‌، حساب‌های خود را به یزد منتقل کرده‌اند.

عظیمی ابراز امیدواری کرد که منابع مالی استان یزد با کمک و حمایت دادستان و دیگر نهادها به حدی برسد که بتوان یک هزار واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، وارد چرخه تولید شوند و با این عمل اتفاق بزرگی در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال دانش بنیان بوجود آید و استان یزد به مرحله‌ای از تعالی برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار