فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۲ سارق غیربومی منزل و اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 16 April 2022

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با حضور در مناطق مرفه نشین، برخی منازل را از قبل شناسایی و در فرصتی مناسب از طریق تخریب درب اقدام به سرقت کرده و از استان خارج می شوند.

فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه با مشخص شدن حضور مجدد متهمان در شهر قم، مخفیگاه شان شناسایی شد و کارآگاهان در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

میرفیضی با بیان این که افراد مذکور دارای سوابق متعدد و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۲۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری سارقان ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری ۲ سارق یکی از فروشگاه های بزرگ قم و اعتراف متهمان به ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی در این رابطه خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: عوامل حراست یکی از فروشگاه های بزرگ در قم حین مراجعه به انبار فرعی فروشگاه متوجه خروج یک دستگاه وانت پیکان حامل۴ دستگاه ماشین لباسشویی با ۲ نفر سرنشین از انبار شده که پس از تعقیب، خودرو متوقف و هر ۲ نفر سرنشین آن متواری می شوند.

وی گفت: با دریافت این خبر موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت، متهمان دستگیر شدند و طی تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی در نبود نگهبان در ۸ مرحله از انبار این فروشگاه اعتراف کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: در ادامه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد و هر ۳ نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در خاتمه بر لزوم نظارت بر ورود و خروج کالا با حجم بالا در فروشگاه های بزرگ، درج شماره سریال های اموال ورودی به انبارها و تعویض قفل و تجهیزات ایمنی اماکن نگهداری کالا پس از اخراج یا تغییر کارکنان شاغل تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار