ثبت سفارش کتاب پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم از امروز آغاز می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 17 April 2022

به گزارش تابناک قم، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی دولت و تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی سامانه ثبت و سفارش کتب درسی به آدرس irteksbook.ir  و irteksbook.com در دسترس دانش آموزان قرار گرفت.

مقدمی افزود: برای دانش آموزان اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم که شامل متوسطه نظری و کار و دانش و فنی و حرفه‌ای  است هم از پنجم تیر آغاز و تا یازدهم شهریور ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان به موقع به سامانه مراجعه کنند گفت: قبل از مراجعه به سامانه از نهایی شدن ثبت نام خود در سامانه سی دا که از طریق مدیران مدارس انجام می‌شود اطمینان پیدا کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نحوه ثبت سفارش تصریح کرد: دانش آموزان با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی دانش آموز در قسمت نام کاربری و رمز ورود که شش رقم سمت راست سریال شناسنامه است  وارد سامانه می‌شوند و سفارش را ثبت می‌کنند.

وی گفت: پرداخت وجه کتاب دقیقا برابر مبالغ قید شده در سایت است و نیازی به پرداخت مبالغ اضافی نیست.

مقدمی زمان توزیع کتب بین دانش آموزان را  ۱۴ شهریور تا اول مهر اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار