مدیرعامل سازمان فردوس‌ها خبرداد؛
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، گفت: امسال باتوجه به کاهش موارد ابتلا به کرونا مراسم لیالی قدر در فضای باز و در جوار گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا علیه السلام با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 18 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، مهدی علی آبادی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برای شب‌های احیا الزامی می‌باشد.

مدیرعامل سازمان فردوس‌ها خاطر نشان کرد: مراسمات در شب‌های قدر از ساعت ۲۱ در گلزار شهدای آرامستان بهشت رضا علیه السلام با برنامه‌های فرهنگی مذهبی مختلفی از جمله قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، روایتگری، مناجات حضرت علی علیه السلام، سخنرانی، قرآن سرگیری و مداحی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های لیالی قدر در آرامستان بهشت رضا علیه السلام با همکاری فرهنگسرای شهید سلیمانی و هیئت فرهنگی مذهبی جامعه الشهدا برگزار خواهد گردید.

مدیر عامل سازمان فردوس‌ها تصریح کرد: در این ۳ شب برای عموم شهروندان ایستگاه‌های صلواتی در نظر گرفته شده و همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اتوبوسرانی از ۵ پایانه اتوبوسرانی ، انقلاب، مفتح، مصلی، فردوسی و بلوار وکیل آباد(جنب دانشگاه فردوسی) سرویس رفت و برگشت به آرامستان بهشت رضا(ع) تدارک دیده شده که پس از پایان مراسم، عزیزان را مجدد به پایانه‌های مذکور برگشت خواهند داد.

مهدی علی آبادی در پایان ضمن دعوت از تمامی شهروندان برای شرکت در این مراسم گفت: پسندیده است برای پیشگیری از ترافیک جاده‌ای در مسیر های منتهی به آرامستان بهشت رضا علیه السلام، شهروندان محترم ساعت رفت و آمد خود را بهترین شیوه تنظیم نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار